loading...
آهنگفشان
محمد بازدید : 41 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ سامی بیگی به نام هماهنگه با دو کیفیت همرا با متن آهنگ

Vahid Shad Club Mix ، رمیکس : وحید شاد

Vahid دانلود ورژن جدید آهنگ سامی بیگی به نام هماهنگه

———————————-

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Sami Beigi – HMG – Vahid Shad Club Mix

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Sami Beigi – HMG – Vahid Shad Club Mix

————————————–

متن آهنگ

دلت با من هماهنگه

نگاه تو تو چشمامه

تنت با من می رقصه

همون حسی که می خوامه

تو این دنیا مثل شب باش

جز آغوشت پناهی نیست

با این حالی که من دارم

جز اینجا دیگه جایی نیست

من اینجاها با تو میمونم

همیجنا که هوا خوبه

نفس تو سینه میگیره

دلم واسه تو میکوبه

من یه دیوونم وقتشه عاقل شم

تا ته خوبی حق بده عاشق شم

عمرمو گشتم تا که تو پیدا شی

هیچی نمیفهم فقط میخوام باشی

————————————

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 10,860